
در شهر تهران سالانه یک میلیارد متر مکعب پساب فاضلاب تولید می شود که عمده آن در جنوب تهران در کشاورزی و باغ ها مصرف می شود. این پساب مملو از انواع انگل ها و عوامل بیماری زا است و استفاده آن در کشاورزی و کشت سبزیجات و درختان میوه عامل انتشار بیماری و ظلم آشکار به مردم است. به دلیل اینکه تعداد افرادی که اینگونه اقدامات را انجام می دهند زیاد شده و بعضا این روشی برای کسب درآمد و محل ارتزاق انها شده هیچ یک از دولتها تا کنون برخورد جدی قانونی با این رویه نامیمون نداشته اند.اکنون تا حدودی مشخص شده که بر...
ادامه مطلب
نياز هاي درخت به آبياري در طول زمان تغيير مي كنند. مقدار آب آبياري مورد نياز درخت مي تواند تحت تأثير چندين عامل مي باشد. براي موفقيت در استقرار و مديريت درخت ، دسترسي درخت به مقدار آب مورد نياز مهم مي...
ادامه مطلب